WINKELCASE:   VERITAS

ETALAGECONCEPT

SHOP IN THE SHOP

MAGAZINE

FLYERS

WINKELBANNERS

VRAAG VAN DE KLANT


Art Direction werd gevraagd de producten van Veritas op een aantrekkelijke manier te showen in de winkel en in eerste instantie in de etalage.

 

 

 

 

OPLOSSING


Na een reeks van benaderingen kwam
Art Direction met een zeer polyvalente oplossing. De presentatiebreedte van de Veritas etalages zijn zeer variabel. De oplossing lag niet alleen in de creativiteit maar in de aanpasbaarheid van het ontwerp en dit gekoppeld aan het "intiem" karakter van de Veritasproducten. We maakten met vierkante polyvalente wanden een dominant geheel met in de wanden voorgeperforeerde gaatjes. In de gaatjes konden de winkelverkoopsters haakjes bevestigen waaraan ze de Veritasproducten ophingen, zoveel ze maar wilden. We fotografeerden elke maand een themabeeld en plaatsten dit beeld op de wanden.

 

 

 

RESULTAAT


De Veritasproducten op een zo vernieuwende manier naar voor brengen zorgde voor een enorme visibiliteit en een opwaardering van het product. We wonnen met dit concept een Europese prijs voor “beste etalageconcept”.