WINKELCASE:   APOTHEEK GEERTS

ETALAGECONCEPT

WINKELCONCEPT

NIEUWSBRIEF

VRAAG VAN DE KLANT


In een markt van steeds meer zelfbediening, maak het onderscheid tussen mijn apotheek en mijn gezondheidshuis duidelijker. De apotheek kan zich enkel nog onderscheiden door een raadgevende, adviserende functie te vervullen.

 

 

 

 

OPLOSSING


We hebben een logo ontwikkeld dat nog duidelijk het signaal geeft van apotheek maar tegelijkertijd de ondersteunende functie communiceert. In dezelfde stijl maakten we een logo en look&feel voor het gezondheidshuis.
De look & feel hebben we in al zijn uitingen zeer verschillend gemaakt ten opzichte van mekaar zodat dit duidelijk is voor de winkelconsument zowel buiten als binnenin de winkel. We hebben vanop het landingsveld duidelijk de 2 groepen gecommuniceerd. We hebben op de routing verschillende winkeleilanden geplaatst met tijdsgerelateerde producten.

 

 

RESULTAAT


Vanuit de claim “wij zorgen voor u” hebben we business benefits bepaald die het resultaat zijn van de doorgedreven tailor made service. Momenteel hebben we templates voor nieuwsbrieven, etalagebanners, shoppancartes uitgerold die apotheek Geerts zelf kan invullen en produceren.